Curriculum analyse verzameling van gegevens
De afgelopen week ben ik bij alle 3e jaars leerlingen in de les geweest. Als decaan kom ik regelmatig op bezoek bij de leerlingen in de mentorles of de leerlingen komen bij mij op kantoor langs. Deze ronde was bedoeld om de keuze voor het vakkenpakket van volgend schooljaar uit te leggen. De leerlingen kiezen een pakket waar ze examen in doen.
Ik heb meteen gebruikt gemaakt van deze mentorles om de leerlingen feedback te vragen voor mijn curriculumanalyse. Hoe kijken de leerlingen aan tegen het onderwijs op onze school? Dit heb ik gedaan met behulp van een klassegesprek.
In dezelfde week, tijdens de vele decanengesprekken met de leerlingen, heb ik de leerlingen ook deze vraag gesteld.
In de docentenkamer in de pauze heb ik gevraagd of de docenten bekend waren met de leerdoelen van hun eigen vak en of ze wisten of deze leerdoelen bereikt worden? De docenten gaven aan dat alle leerdoelen terugkomen in de methode. Dus wanneer het boek maar helemaal behandeld is, voldoet de leerling aan de leerdoelen.
e klas 3
Postvak IN
| x |
![](https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/profile_mask2.png)
|
22 feb.
![]() | ![]() ![]() | ||
Beste mentoren,
De beslissing is gevallen. Klas 4Gt gaat van 6 naar 7 eindexamenvakken. Graag wil ik in jullie klas langskomen om de keuzeformulieren uit te leggen en de keuzemogelijkheden te bespreken. Ik ben zelf beschikbaar op maandagochtend, dinsdagochtend (alleen deze week niet i.v.m. begrafenis), donderdag en vrijdag na les 3. Graag wil ik deze week of volgende week langskomen.
Gr Karin
Geen opmerkingen:
Een reactie posten